823 poze   86162 vizite
Albume

membru din 25 octombrie 2013

1 ABATOR IEPURI ROMANIA

Acest album este creat pentru cunicultorii din Romania. Aici as vrea sa ne spunem cu toti parerea despre rentabilitatea infiintarii unui abator la noi in tara.

Personal as dori sa stiu de la crescatorii din aceasta bransa urmatoarele:


1. Care credeti ca este motivul din cauza caruia nu avem un abator?
2. De ce credeti ca este mai usor sa importam decat sa producem si sa exportam ?
3. Este dispusa lumea sa semneze un contract de colaborare pentru furnizarea unui numar de iepuri catre un abator?
4. Care considerati ca este pretul in viu pentru un kg?
5. Doriti sa furnizati carcasa personal mai departe? Sau sa se ocupe cineva de distributie?
6. Care sunt rasele de iepuri pe care sunteti dispusi sa le furnizati?
7. Care este numarul de capete de care dispuneti pentru abatorizare?


Nu spun ca este usor sa infiintam primul abator, au incercat si alte persoane inaintea mea, voi incerca si eu cu ajutorul celor care sunt interesati si vor sa colaboram, vor mai incerca si alti cunicultori dupa mine, nu mint sa spun ca sunt sigur 100% ca vom reusi, insa ma voi stradui sa obtinem primul abator din tara, un abator fix sau mobil si daca va fi cazul voi merge in audienta pana la presedintele TARI, cine va colabora cu mine vom avea sanse de reusita impreuna, VA MULTUMESC!!!

Va multumesc ca ati raspuns la intrebarile de mai sus.



Albumul selectat nu contine nici o poza.







Comentarii album • 95
Nume:



anonim
Vali 30 octombrie 2023  
Vând iepuri la abator număr de tel 0743062300
Răspunde Raportează
anonim
Borșa irina 16 august 2020  
Un abator ar fi minunat.Eu zic că ar fi mai ok să exportăm.Noi avem BG,UG,rex pitic,metis.
Răspunde Raportează
anonim
Florin 21 februarie 2020  
Unde as putea găsi un abator de iepuri aproape de arad mss
Răspunde Raportează
anonim
George 3 iunie 2019  
1 Nu se vrea din afară și ai noștri parla
mentari sub mână în mână cu ei
2 Pentru că sunt interese și contracte semnate
3 Da, și mulți tineri vor să înființeze o fermă de iepuri dar nu este piață de desfacere
4) Pentru un kg în viu convenabil ar fi 10-12 lei ca să poți să cumperi furaje, să te extinzi și să ai și un salariu
5 Să se ocupe abatorul de distributie
6 Californian și Neo-Zeelandez alb
7 În prezent nu dispun de capete pentru sacrificare. Am ajuns la 80 femele matcă. Ce am avut până acum am vândut pentru a mă extinde
Răspunde Raportează
anonim
Anonim 13 iunie 2016  
1.Au distrus si ultimul abator putorile din parlament de dorm sunt intelesi cu cineva dinafara
sa ne duca tara in paragina.
2.Este mai bine sa producem si sa exportam noi altora pentru ca noi avem un produs eco si de calitate nu ca cele importate de pana acum .Toate astea se trag din cauza vitezilor de la revolutie de lau omorat pe ceausescu si care acum regreta ce au facut.Rusine sa va fie!:(
3.Pretul sa fie bun pentru crescator dar si pentru cumparator.
Răspunde Raportează
anonim
Spasuc Ioan 13 iunie 2016  
Cea mai buna afacere la noi in Romania este promovarea monedei virtuale numite hoţcoin.
Răspunde Raportează
anonim
nelu 5 august 2015  
buna ziua ..romanul nu a inteles ceea ce ai face bine si ce nu când e vorba sa dezvolti la noi ceva esti impiedicat de burocratie si prejudiciile pers care cred ca e mult mai sigur sa consume din magazin chiar daca sunt constienti ca consuma carne cu hormoni,decat sa achizitioneze din târgurile locale,eu sunt crescator de iepuri am crescut uriasi germani si californieni iar momentan cresc californieni si incrucisari intre cele doua rase am 10 matci si m.as extinde cu usurinta dar nu am unde sa ai livrez in viu este cineva interesat ...am 40 buc la 3.4 luni ,sunt din jud iasi multumesc anticipat 0769816999
Răspunde Raportează
anonim
vasile 9 iunie 2015  
Buna ziua,
Ce se mai aude despre constructia unui abator? Sau chiar crearea unei asociatii?
De ce nu se incepe cu un Abator modular, unde sa zicem cheltuielile minime initiale is in jur de 50k - 70k euro? (abator modular de la baroncini)
Este vreun crescator care poate da minim 100 iepuri lunar?

La un pret de 10 lei/kg cu sau fara tva-ul de 9 % cati crescatori ar creste si livra la abator? (probabil ca nu tare multi)
Răspunde Raportează
anonim
sandu robert 6 februarie 2016  
Da pot da 200 de capete lunar 0733784652
Răspunde Raportează
leomanu84 2 iunie 2015  
daca mi se permiteȘparerea mea este ca 90% din crescatorii de iepuri (intre care ma numar si eu) chiar daca ar vrea o ferma ca cea oferita de dl Rex,nu si-o pot permite.am m-ai zis-o si in alte convorbiri cu alti crescatori-ASOCIEREA-asta e ceea ce cred eu ca putem face MONMENTAN.o asociatie a crescatorilot de iepuri de carne care sa aiba mai multe puncte zonale de receptie a iepurilor.de exȘdaca eu sunt de pe raza jud.Suceava si pot vinde in jur de 50b de buc de iepuri de carne at as putea sa-i duc la un punct de predare din Sv sau sa strangem de la toti crescatorii interesati din zona in care ma aflu mai multi iepuri pe care sa-i predam odata.astfel cu timpul,fiecare isi poate mari afacerea si sa se ajunga pana la o ferma ca cea prezentata de dl Rex.
Răspunde Raportează
anonim
Daniel 25 mai 2015  
Salut aron octav.Daca ai cunoștințe de cineva care cumpăra iepuri pt carne,sunt interesat.
Posibilitatea 100 bucăți pe luna.
Pot fi contactat pe adresa de e-mail: druga_danut@yahoo.com
Cu stima!
Răspunde Raportează
anonim
Rex 28 martie 2015  
Salutare tuturo crescatorilor si doritorilor de a creste urechiati.Se stie de mult faptul ca exista oameni intr-adevar pasionati si care isi doresc o afacere din asa ceva,ma numar si eu printre ei,la fel ca unii din voi am luat teapa la randul meu de la Arad si eu si unca un amic,din dorinta de a face o afacere,asta e mergem mai departe si nu renuntam.Eu detin momentan o ferma in continua extindere,colaborez cu Spania de ani buni de zile,binenteles este nevoie de cantitate.Eu din toamna sper sa reusesc sa inchei contracte de preluare,si nu la pretul de 9 lei pe kg cum s-a oferit la abatorul din Cluj,Gilau asa ceva nu are cum sa mearga.Eu cresc in alt sistem ceea ce nu exista la noi in tara inca,dar cu putin efort va exista.Doritorii pt colaborare sunt invitati pe site ul meu,www.varuland.ro pt a si face o parere.Astept mesajele dvs atat pe email facebook cat si ma puteti contacta telefonic. Cu stima
Răspunde Raportează
anonim
sergiu 26 aprilie 2015  
buna am an jur de 10 femele mar anteresa sa mares efectivul problema peata de desfacere am si socetate putem lucra sipe firma (adica cu contract )daca este ceva anteresant sunt din Focsani daca este cazu putem si sane antalnim va multumesc 0772143561
Răspunde Raportează
anonim
lupu 26 martie 2015  
doresc sa infiintez o crescatorie incepand cu livrari de minim 100 bucati pe luna, apoi sa ajung la 300-400 lunar.daca am contracte.potential as avea
Răspunde Raportează
anonim
Florina(teleorman) 2 martie 2015  
Ma bucur sa aud o asa veste!
Asta inseamna incurajarea de a spori cresterea de iepuri in cantintati din ce in ce mai mari . Un minim de 10 roni pe kg in viu ar fi cat de cat convenabil. Cred ca singura problema ar fi transportul . .....dar sper sa ne descurcam pe distante mari.
Răspunde Raportează
OctavAron 2 martie 2015  
Buna seara Florin,

Din ce punct de vedere spui ca este problema cu transportul?
Răspunde Raportează
anonim
Cristi 4 februarie 2015  
Salutare tuturor. Frumoasa initiativa. Nu stiu daca va exista vreodata vreun abator specializat pe nisa asta. Si anume iepurii. Eu sunt crescator de iepuri de 12 ani. Mereu mi-am dorit o ferma in adevaratul sens al cuvantului ,dar niciodata nu am putut sa investesc atatia bani , munca si timp in ceva ce ,din pacate ,nu prea ai unde sa vinzi en-gross. Anual am crescut pentru familie si pentru a vinde pe plan local cunoscutilor si in targuri. Anual insa am tot sperat ca cineva va deschide un abator si voi demara ce mi-am dorit mereu. Dar degeaba...sperante numai.
Răspunde Raportează
OctavAron 2 martie 2015  
Salut Cristi,

Ai mare dreptate in ceea ce spui insa cum am scris mai sus imposbilul o sa devina posibil si la noi in Romania. Vis a vis de speranta, speram pana cand se va intampla.
Nu este posibil ca anual sa plece din Romania 20 Tone de iepuri in viu si Ungurii sa beneficieze de munca noastra, piata de desfacere trebuie facuta in Romania.
Răspunde Raportează
anonim
Chris 4 februarie 2015  
nbjnkjkmkbb lomlm
Răspunde Raportează
anonim
catalin 27 ianuarie 2015  
Toata sustinerea mea.
Si vreau sa ma reapuc de crescut iepuri
Răspunde Raportează
OctavAron 2 martie 2015  
Salut Catalin,

Cate exemplare poti da in fiecare luna?
Răspunde Raportează
anonim
Alin84 25 ianuarie 2015  
sunt de acord cu abatoru. Va sustin
Răspunde Raportează
OctavAron 2 martie 2015  
Buna seara Alin,

Multumesc pentru sustinere, cate exemplare poti da in fiecare luna?
Răspunde Raportează
anonim
Constantin 28 octombrie 2015  
100
Răspunde Raportează
leomanu84 8 ianuarie 2015  
Buna seara,parerea mea este ca sunt multi crescatori in tara dar foarte putini inscrisi in asociatii rezultand o mare de oameni care bat apa in piua,dupa cum bine zicea cineva,dar nu se pot vedea rezultate si nici nu se vor vedea prea curand daca nu intelegem acest lucru.
Contract de colaborare...da as fi dispus sa semnez un contract de colaborare atata timp cat am o siguranta ca este respectat(aici intervine din nou nevoia unei asociatii-chiar a uneia DOAR pentru iepuri de carne si valorificarea lor) si ca primesc un pret de 12-15 lei/kg in viu (tinand cont ca eu cresc iepurii natural-cereale,leguminoase,iarba si apa).Daca as primi pretul acesta as putea livra in jurul a 100 de bucati la 3-4 luni, in functie de greutatea minima ceruta,din rasele neozeelandez,urias si berbec.
Va doresc succes tuturor crescatorilor si un an nou plin de realizari
Răspunde Raportează
OctavAron 2 martie 2015  
Buna seara Leomanu84,

inseaman ca pe luna ai putea da 25-30 carcase.
Răspunde Raportează
leomanu84 3 martie 2015  
NU pt ca eu merg pe principiul all in all out adica dau toate femelele la monta in aceeasi perioada si fata aprox in aceeasi perioada.astfel e mult mai usor sa bag tineretul la ingrasat tot odata.DAR daca gasesc cumparator pt 25 de carcase...de ce nu?
Răspunde Raportează
teoab 3 august 2014  
Domnilor ,am vorbit anul trecut la Selimbar cu un domn Mugur care a spus ca construieste un abator la Sibiu ,nu mai stiu nimic .
Răspunde Raportează
anonim
Nicu 6 iulie 2014  
Salut am nevoie sa tai si eu 400 de iepuri lunar cel putin ma puteți contacta 0752461059 îmi trebuie sa mii ambaleze si termen de valabilitate
Răspunde Raportează
anonim
nelu 5 august 2015  
buna ziua ,tinand cont de faptul ca cererea d.voastra a fost facuta acum un an las un msj in cazul in care il veti citi ..eu sunt crescator de iepuri de ceva ani dar nu m.am putut extinde deoarece nu ai unde ai livra am vandut in târguri si ptr cunoscuti dar as fi interesat sa ma extind daca ar fi piata ce desfacere momentan am 40 buc tineret rasa mijlocie ,daca este cieva interesat..0769816999
Răspunde Raportează
MARIUS8 28 aprilie 2014  
ro.stiri.yahoo.com/singurul-abator-de-iepuri-din-rom%C3%A2nia-va-fi-inaugurat-%C3%AEn-jude%C8%9Bul-cluj-081817635.html

S-a rezolvat cu abatorul 800-1000 capete pe zi acum sa vedem care este in stare sa livreze macar 50 de iepuri pt sacrificare .
Răspunde Raportează
rinox98 10 aprilie 2014  
Salut inainte de ati raspunde vreau sa te felicit pentru idee!
1Motivul pentru care nu avem asa ceva este ,parerea mea,dezinteresul romanului.
2Pentru ca daca s-ar produce cei care importa,adica aia care ne si conduc tara totodata nu ar mai avea de castigat deci nu avem cum sa exportam pentru ca S.C.Foamea S.R.L alias politicieni nostri care au toti cate o ruda cu firma imp. exp. nu ar mai castiga...
3Eu personal si cativa cunoscuti ai mei suntm dispusi sa semnam contractul dar sa fie unul onest nu cu preturi gen 1euro kg viu.
4 Pretul depinde si de cum este crescut animalul bio sau intensiv 3,5 euro intensiv si 5,5 euro minim bio
5A face distributie inseamna sa cunosti mai multe:marketing,logistica si nu inultimul rand comert deci de preferat nu... .
6.Momentan am hibrizi pentru consum propriu dar asta se poate schimba de exemplu am cu un randament bun Hycole sau am prieteni cu alb de Debrecen.
7Deocamdata cresc pentru consum propriu dar asi putea u ndeva la 500 de capete pe serie spun asta pentru ca pentru mai multi cred ca ar trebui sa angajez pe cineva.
Răspunde Raportează
OctavAron 14 aprilie 2014  
Bine punctat Rinox98, multumesc pentru raspunsul la intrebari!!!
Răspunde Raportează
radu2003 11 martie 2014  
Deci pana la abator trebuie sa invatam romanul cu carnea de iepure,fiindca chiar daca este sanatoasa si gustoasa multi romani nu au consumato.De ce consumatorul sa plateasca preturi astronomice ptr carnea de iepure din magazine,cand o poate cumpara direct de la producator,i-ar din pretul cu care o vinde magazinul 15% sa intre in buzunarul crescatorului restul sa se imparte intre abator si magazin
Răspunde Raportează
OctavAron 4 martie 2014  
cat de curand ma voi intalnii cu mai multi crescatori pentru a ne unii fortele si cum toata lumea are iepuri si este dormica sa faca un mic business va invit sa ne unim fortele cu toti pentru a face Asociatia Iepurilor De Carne Din Romania si tot odata aparitia primului abator din tara, cu respect Octav Aron.
Răspunde Raportează
BRADMARIUS 27 februarie 2014  
In Germania kg de carne de iepure este 10,99 euro kg la REWE.Si sunt doar carcase mici pina in 1,5 kg.
Răspunde Raportează
stategiani 27 februarie 2014  
Sunt de acort cu abatorul aveti toata sustinerea mmea.........
Răspunde Raportează
OctavAron 27 februarie 2014  
Ma bucur si in curand voi face o lista sau un grup cu persoanele care vor sa colaboram, sa infiintam o Asociatie a tuturor crescatorilor si sa vedem cati iepuri maturi are fiecare cunicultor, cu stima Octav Aron.
Răspunde Raportează
anonim
tirsu 12 septembrie 2015  
Am 200 de femele pentru fătare, rasa california, îmi puteți da mai multe iinformațiiva rog.
Răspunde Raportează
stategiani 27 februarie 2014  
ok vb
Răspunde Raportează
robuconstantin 26 februarie 2014  
Salut.Eu personal am vrut sa incep o mica afacere cu epuri.Detin teren arabil..3 ha..8000 mp.teren pt.instalatii,bani,timp si suficiente cunostinte in cresterea urechiatilor.Chiar am vorbit pt.matca de la unguri.Eram dispus sa incep cu 250 femele.Aveam unde si cu ce.Ba chiar am gasit si colaboratori.Dupa citeva sapaturi si informatii M AM OPRIT.Daca un crescator se plinge ca nu si poate vinde cei 30..40 de epuri pt.sacrificare,ce fac eu cu citeva mii ??Pina nu sa limpezeste treaba,ma limitez cu ce am in custile mele.As risca prosteste sa fac mai mult.ASA E IN ROMANIA.Cel ce poate,nu este lasat sa faca pt. ca n ar mai avea de cistigat comerciantii.Crestem epuri,ii vindem la unguri in viu si se intorc la carcasa la preturi duble.Aducem carne de epure din CHINA ca de,,de la prostul de roman nu se pot incasa COMISIOANE grase.Asa s a intimplat cu toate.De la exportatori de produse,am ajuns sa cumparam toate gunoaiele altora,de la care vin comisioane grase pt.burtosii care au acaparat piata.Carnea de epure nu face exceptie.Se importa cu miile de tone,iar cunicultorii romani sint sufocati de birocratie si prostie.Asta e motivul pt.care nu avem un abator in Romania domnilor.ESTE O PARERE STRICT PERSONALA.Va doresc succes si numai bine.
Răspunde Raportează
teoab 19 septembrie 2014  
asai
Răspunde Raportează
BRADMARIUS 27 februarie 2014  
Aveti perfecta dreptate Domnu Constantin!!A-ti punctat unde trebuia!
Răspunde Raportează
OctavAron 26 februarie 2014  
Tu ai mare dreptate cu acest coment insa pe langa ce ai tu eu mai ma bazaze pe cateva lucruri si nu ma voi da batut pana nu infintam primul abator mobil din tara, merg pana la presedinte in audienta, tot ce mi-am dorit pana acum am cam obtinut si voi obtine si actele necesare pentru primul abator sa vedem atunci cati crescatori de iepuri sunt si nu ma refere la cei care au 100 poate 200 de exemplare mature pentru producerea puilor ci de la 500 de iepuri maturi in sus o sa avem abator dar nu o sa avem suficienti iepuridar timpul le va rezolva pe toate cu stima Octav Aron.
Răspunde Raportează
robuconstantin 27 februarie 2014  
Sa dea domnul sa reusesti.Chiar ma rog. pt asta.Esti tinar si ai viitorul in fata.Eu la virsta mea,trebuie sa mi cresc nepotii.Un abator + niste contracte SIGURE ar pune in miscare rotita.Sa ma tii la curent.As fi interesat de o colaborare chiar pe termen lung.Toate marile afaceri au pornit de la putin,dupa care s au dezvoltat.Tot inceputul e greu si nesigur dar ca orice motor..dupa ce porneste-functioneaza.Succes mult si numai bine..
Răspunde Raportează
OctavAron 27 februarie 2014  
Dl Constantin eu vorbesc cu multi crescatori din tara si impreuna putem face ceva pentru tara asta frumoasa, este adevarat sunt tanar am doar 26 de ani insa nu banul conteaza ci modul si relatia cu care te intelegi cu oamenii, moducl de a obtine aprobarile ambitia de a lua fondurile europene pentru un amarat de abator mobil pentru alte tari insa pentru noi inseamana foarte mult la nivel de tara, cu stima Octav Aron.
Răspunde Raportează
OctavAron 23 februarie 2014  
Va salut eu chiar ieri m-am intalnic cu acest crescator la Brasov la expozitie si am vorbit cu el si de o chesti cu abatorul de infinta o asociatia a crescatorilor din tara pentru a inainta demersurile pentru primul abator mobil
Răspunde Raportează
adriano1978 23 februarie 2014  
Oricum cifrele mentionate acolo sunt umflate mult...
Eu cred ca problema cu lipsa unui abator (chiar si mobil ) e gresita.
Sa presupunem ca peste 6 luni avem un abator...
Sunt curios cam care ar fi pretul de achizitie (in viu )pt care crescatori ar fi dispusi sa-si vanda marfa si acel abator sa functioneze pe aceasa piata ?
Răspunde Raportează
OctavAron 24 februarie 2014  
Va salut asta se va hotara in cadrul asociatie
Răspunde Raportează
adriano1978 7 februarie 2014  
Parca e mai bine pe tonul asta, in rest aceleasi lucruri fara valoare le scrii... poate intelegi acuma...
Pretul e de 20 ron(4.64e sapt asta ) la poarta abatorului cu TVA de 9 % impotatorul o cumpara fara TVA (comert intercomunitar) deci un pret mai mic de 20 ron la care adauga comision apoi o vinde la supermarket direct( asa ar fi ideal) acesta adauga si el comision si ajungem la 31-33 ron + TVA de 24 % ...te las sa calculezi.
Nu ai inteles nimic despre monta...acolo se face monta artificiala cu material SEMINAL subventionat tare de stat, crescatorul plateste o suma modica pt el (o parte din masina care merge cu 300 km pe ora...) in schimb noi folosim masculi care ridica pretul final ... Doar o parte din INFRASTRUCTURA lor... te las pe tine sa descopiri altele, mai sunt destule...
Productia lor a scazut deoarece a scazut consumul (carnea de iepurile costa mult in raport cu alte carnuri...)si lumea si obiceiurile sa schimba. Nu ca exportam noi si unguri ...
Sunt crescator de iepuri de cel putin 3 generatii.Am lucrat intr-o ferma de 1.200 femele in italia, deci credema ca nu vorbesc doar de ce citesc pe net..Eu am puterea financiara si cunostintele pt a demara o ferma de iepure dar atat timp cat matematica mea imi da aproape de O ma limitez la efectivele de acuma si clienti pe care iam adunat ( o afacere mare ridica alte probleme mai mari... TAXE, etc)
Dupa cum ati scris aici se pare ca va cunosc... sunteti unul din cei care au negociat cu PSD din partea BECKTEL...

Eu am puterea de a negocia contracte bune ( spun cei ce ma stiu ) in care nu doar ne angajam sa trimitem atata carne, ci luam in calcul si pierderile survenite din vina clientului. Deci acum imi spune ca-mi ia carnea peste 4 luni se razgandeste??? Plateste frate ca eu intre timp am investit. E bine ca totul sa inceapa cu clientul tinta

Continuati asa si veti reusi in afaceri, cand semnati un contract asa anuntati-ma o sa fiu primul care o sa intr-un in cerc...
Bafta la urechiati in continuare ...
Eu ma retrag de pe aceasta pagina (scuze din nou pt posesor. Daca doreste cineva informatii despre piata carni de iepure din Italia sunt dispus sa ofer tot ce stiu...
Si atentie mare cum a zis si colegul RETTEGI mai jos la contracte... informativa bine inaite de a demara o afacere in domeniul asta, e prin internetul de oferte tentante fara acoperire...
Răspunde Raportează
anonim
emanuel 24 februarie 2015  
As dori info si adrese abatoare italia te rog daca se poate!adresa mea tegu1983@gmail.com
Răspunde Raportează
adicristian 8 februarie 2014  
Draga prietene. Din certuri si controverse intre oameni cu experienta, sa stii ca s-au realizat lucruri mari pe pamant. De la inceputul acestui coment vreau sa te felicit pentru realizari. Analizand ce am spus fiecare, constat ca experienta in domeniul pe care l-am atins isi spune cuvantul. De multe ori refuz sa cred ca nu exista iesiri din situatii disperate. Ma lovesc de foarte multe ori de oportunisti neaveniti si marturisesc ca fara sa stau prea mult pe ganduri cand am vazut postarea ta punctuala la intrebadile lui Aron, te-am catalogat ca un oportunist incurabil. MULTI in loc sa caute solutii, spun : nu se poate, nu exista, dar cand analizezi activitatea lor, descoperi faptul ca parca ar vrea sa te scoata din ecuatie. Asta in timp ce ei, merg in continuare, mai departe pe acelasi drum. Crede-ma ca m-am lovit de asemenea oameni. Ai nevoie de o sotie sa-ti fie alaturi la greu? ea fuge si te lasa sa-ti cresti singur 2 baieti, ai nevoie de un partener de afaceri la greu? el fuge si te lasa sa te izbesti singur de toate greutatile, ai nevoie de o incurajare cand pleci pe un drum? toti iti stau impotriva. Suntem un neam de oportunisti care ne opunem la orice. Tot mapamondul urla dupa infrastructura, Basescu ne invata ca noi nu avem nevoie de autostrazi. Negociator cu BECKTEL n-am fost eu, dar nici mult nu mai era sa fiu. Avem anumite nivele fiecare dintre noi nivele in care sa vedem lucrurile. Scapand de oportunisti si punand osul la munca impreuna ca popor eu cred ca suntem capabili sa realizam lucruri frumoase, doar ca ne trebuie un singur lucru: SOLIDARITATEA. ITI ADMIR REALIZARILE. Fiecare om are realizarile lui. Mai mari sau mai mici. Vad aceasta categorie de oameni : cunicultorii, care incearca sa faca din pasiunea lor un profit bun, atat pt ei cat si pt altii. Urasc sa vad faptul ca sunt oameni care dezbina. Vreau sa cred ca eu sau tu sau oricine care are experienta intr-un domeniu, pune osul si ajuta nu dezbina. Faptul ca am achizitionat 3 iopuri cu 3 lei, le-am dat de mancare de 2 lei timp de 2 luni si i-am vandut cu 15 lei inceamna afacere. O afacere nu indepe doar de la 4 zerouri si de termina la 10 sau mai multe. O afacere incepe de la o cifra mica cu conditia ca rezuttatul sa fie superior investitiei. Multe afaceri dau pe zero la ora actuala in romania, ba unele dau cu minus. Ma epuizez cautand solutii pt a veni pe plus si-mi vine sa-l pleznesc pe cel ce-mi pune piedica. Eu nu ma laud cu potenta financiara, dar vreau sa-ti spun un lucru: e egala cu zero daca n-ai spate asigurat politic. Daca vrei exemple iti ofer cu duiumu. Stolojan - banca mondiala. Nu-i ajungea???? ce-i mai trebuia politia????, Nastase profesor univ. ce-i mai trebuia??? Tariceanu, masini motoare uzine, ce-i mai tgrebuia??? Prigoana, salubrizare, dezapezire, ce-i trebuia politica??? Sunt grabit, dar cu digutanta ne vom mai asuzi
Răspunde Raportează
rettegi 6 februarie 2014  
da cel mai bine ar fi restaurante si hoteluri intara unde sa faci contract ca cu cei de afara nu tine iti trag teapa cand tie lumea mai draga si sa dus investitia pe apa sanbetei in ani 70 faceam contract cu iepuri ii luau vii si acum tot asa ar fi mai rentabil zic eu avand in vedere ca carnea de iepure este cu mult mai perisabila ca celalalte carnuri nu se strica se oxideaza si am citit si comentarile domnilor de mai jos si din pacate asa este cum scrie dom. adriano pretul real este acela la care se adauga toate conisioanele ajungem la pretul din magazin de acea nu fac romani contracte iar cine face o cam pateste daca nu citesti bine intre randuri am avut catva cunoscuti... sa auzim de bine
Răspunde Raportează
adicristian 5 februarie 2014  
dragii mei. Ori eu sunt tampit atunci cand citesc pretul de 40 de lei pe kg carcasa iepure in hipermarket REAL, ori adriano1978 are o problema de sanatate psihica atunci cand ne spune pretul din UE viu de 1,3 - 1,8 eur kg viu, sau cand ne spune ca in UE nu exista contracte ferme, SAU cand ne invata sa crestem iepurii ducandu-i pe autostrada si hranindu-i cu indicatoarele de pe ea, ( cand se refera la infrastructura) sau cu care parte din infrastructura se hranesc iepurii stimabile adriano1978???? Sunt tare curios sa aflu de la adriano1978 pe ce baza livreaza ungurii 17 mii de tone de carcasa de iepure anual catre italieni. Merg ungurii cu cantitatea sus mentionata in piata SAN MARCO sau se prezinta la niscai taverne din florenta si ingenuncheaza in fata italienilor ca sa le ia marfa???? Francezii recunoscuti ca unii din cei mai mari consumatori de carne de iepure din europa, merg la VLADIVOSTOK si stau la coada la rusi batandu-se pt un kil de carcasa??? Ca vezi Doamne in europa nu se vand carcase mari. Incerc sa fiu calm iar daca sar calul va rog apelati la codul bunelor maniere, voi dragii mei cunicultori. adriano1978, pe cine crezi ca sperii cu idioteniile punctuale pe care le scoti ?????
Răspunde Raportează
adriano1978 6 februarie 2014  
Colegu...nu inteleg de ce te aprinzi asa tare...sau problema de sanatate e la tine... incearca sa intelegi cateva lucruri.
La 40 de lei kg din hipermarchet scade TVA de 24 % si comisioana de vanzare si raspundemi la ce pret pleaca din abator...Stii cat e diferenta intre un kg carne in viu si cat e in carcasa ?
Daca ai folosi timpul util ai gasi informatii pe net... dar se pare ca nu reusesti (acolo ai nevoie de cap... care iti lipseste)...te ajut eu. Cea mai mare bursa unde se tranzictioneaza carnea de iepure in Italia e la Verona ( nu SAn MARCO... tu nu cred ca ai ajuns acolo)unde in fiecare zi de miercuri are loc bursa de carne( porci, oi, pui.... si iepuri) atat la viu cat si carcasa.pretul sapt asta 1.92 euro viu si 4.64 e carcasa... TVA inclus de 9 %
Daca tu prin infrastructura intelegi autosatrada e treaba ta... eu porin infrastructura inteleg asta... eu acolo montam 300(trei sute... sa intelegi) de femele in 6 ore de munca... tu cand montezi atatea...in 3 generastii... ei merg pe autostrada cu Ferarii la 300 km pe ora...un taran ca tine vrea sa intreaca cu ei cu caruta trasa de o vaca ( nu cred ca ai ajuns la stadiul de a merge cu calul...ametesti la viteza unui cal)
Tu stii de 17.000 tone de carne mai citeste... au exportat 54.tone iar Rom doar 24 tone din ian pana in noi 2013... In acest timp productia Italie a scazut cu 20 % intr-un an... de ce...
IMI CER SCUZE D-LE OCTAV PT CUVINTELE URATE CARE LE-AM SCRIS ... NU IMI STA IN FIRE SA COMUNIC ASA DAR UNEI PERSOANE CARE FOLOSESTE ACEST LIMBAJ TREBUIE SAI RASPUNZI CAT DE CAT LA NIVELUL LUI... DACA CREDETI CA NU FOLOSESTE LA NIMENI ACESTE 2 POSTARI DE PE ACESTA SECTIUNE LE PUTETI STERGE...
Eu am vrut doar sa deschid ochii la cei care vor sa inteleaga cum functioneaza piata carni de iepure in tari din UE ( ITALIA unde urmaresc fenomenul )pt a nu cadea in plasa unor excroci care promit preturi mari si contracte pe termen lung in EU...
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
Dragul meu coleg. In dreptul meu la replica, da-mi voie sa gandesc precum nestiutorul de Mos Ion Roata, cu matematica mea obosita de pe vremea lui Arhimede, Dumnezeu sa-l odihneasca. Niciodata n-am sa scad din pretul de raft 24% tva ci mai degraba o sa-l adaug la un pret de 4,64 eu SAU aprox 20 lei la carcasa. Ajung la 24 lei. Pune mos ion ( scriu numele cu litere mici ca-i taran neinstruit si nu merita majusculele ) un adaus de 50 % si-l face pretul de 36 de lei. Mai avem un pic pana la 40. Diferenta de 4 lei pe kilogram probabil ne-o pun italienii adaugand combustubilul de la masinile ferarii cu care ne aprovizioneaza hipermarketurile. Pui un pret mediu de 1,3 - 1,8 eur / kg iar in vreme de criza ( atunci cand nimeni nu cumpara, ca un veritabil roman, il facusi de 1,92. ) Tu stimabile pui la pretul tau tva de 9 % iar cand vrei sa-i vinzi taranului de mos ion roata, il faci de 24%. Diferenta de tva de 15 % reprezinta ce???? cauciucurile de la ferarii sau adaos pe mintea ta stralucita cu care incerci sa-l faci pe mos ion sa mulga vaca in continuare in timp ce tu te ocupi de iepuri. aaaaa, stai ca foloseai timpul trecut. Acum nu mai montezi 300 de iepuroaice in 6 ore???? Multumesc ilustre domn ca m-ai luminat. Abia acum am inteles de ce a scazut productia la ei. Ca nu mai are cine sa atinga asemenea performante. Mos ion roata iarasi nu intelege un lucru: tu spui ca excrocii promit preturi mari si contracte pe termen lung. Cand ma dusei cu vaca la REAL eu vazui ca acele preturi mari ( 40 de lei 8 kg ) nu erau doar o promisiune de excroc, e
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
erau practicate de excroci
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
STAI CA SE SMUCI VACA. Erau o realitate practicate de excroci. Acuma nu stiu eu daca erau aia cu ferarii excrocii sau altcineva.Stai un pic vaco ca tre sa rescriu 40 de lei / kg. asa voiam sa scriu mai sus, numa ca vaca asta a mea se tot smunceste cand citeste ce se scrie pe aici.
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
Si apropo. Doar nu esti tu ala cu ferarii ce era sa ma omori ieri dimineata in apropiere de deva. Dragii mei, sa va povestesc: CIRCUL cu vaca mea de logan pe un drum cu 2 bemzi pe sens DN7. ( pe banda 2 binenteles) din sens opus vine o masina albastra TOT PE BANDA 2 A DIRECTIEI din sens opus. Din spatele ei, tasneste o masina alba ( sigur nu era ferarii) direct in fata mea. Dumnezeu m-a ferit. Am reusit cu un instinct inimaginabil sa trag dreapta sa-i fac loc la prost sa treaca pe langa mine ( contrasensul lui). DACA NU FACEAM ASTA, stiati de mine de la stirile de la ora 5 de la protv. Eu muream linistit si mai mult ca sigurajungeam in RAIUL CERESC in timp ce criminalu ajungea in iad.
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
si inca una buna ca-mi aminti acuma. Diferenta dintre iepurele viu si carcasa caut-o tu pe net ca esti dastept, eu o practic de ceva vreme...diferenta care la mine se face pe piata, la tine se face pe net. Vrei preturi practicate de Mos Ion???? ( il reabilitam acuma de-aia folosim majusculele )Ti le impartasesc cu drag: 15 lei viu, 25 carcasa / kg. Mai am numai o dilema, pe care daca mi-o descoperi tu, te premiez: De ce bunii mei prieteni, Mssimo, Luigi si Antonio cumpara carcasa de la excrocul de mine cu 25 de lei / kg si nu cumpara de la profesionistii de italieni ce aduc carcase de iepuri in Hipermarcheturi. Dar cu putina gandire, si cu putina minte o descoperii si pe asta: Ei constatara ca-i mai simplu la mine 15 viu, 25 mort, decat sa-si bata capul cu doua tva-uri ( 9 % si 24 % ) care se aplica haotic ca si datul la intors . MERGEM INAINTE FRATE. Noi cu productia, tu cu informatiile de pe net. Doamne-ajuta la fiecare si odihneste-l in pace pe Arhimede ca ne lasa destula matematica
Răspunde Raportează
OctavAron 4 februarie 2014  
Ok nici nu am intrat insa eu cu d-voastra am mai vorbit de teparii astia nenorociti care fac japcareala este bien sa dam comenturi sa nu i-a si alti cercatori tepe
Răspunde Raportează
ovidiumoroe 2 februarie 2014  
Salut Octav,

Este din 2008 popularizata ideea de abatir, cred ca prin 2010 ne- am si adunat cativa crescatori din toate colturile tarii sa facem o asociatie a crescatorilor de iepuri de carne, atentie spun de carne pentru ca in tara a evoluat foarte mult conceptul de animale de expozitii ceea ce este un lucru fantastic si pozitiv pentru noi toti.
Respectiva asociatie trebuia sa obtina cu ajutorul ministerului recunoaste suport si sa se transforme intr- o federatie care sa se impuna pe piata de desfacere, sa creeze abator mobil cu puncte de sacrificare in zone din tara, sa gasesca modalitatea profesionista de a produce alternativ iepuri pentru sacrificare astfel incat sa nu existe rupturi de stoc....
Pe hartie a fost minunat insa la fapta nimeni...de ce pentru ca noi nu suntem convinsi ca o sa mearga ca va exista aceasta cerere pe piata...romanii nu sunt traditionali consumatori de carne de iepure din nefericire pentru proprietatile carnii sunt foarte sanatoase...prin hipermarket se vand foarte putin comparativ cu orice alta carne.cunosc in amanunt subiectul dar am inteles de la cristi din pitesti ca ajungi la rasnov...o sa vorbim mai mult atunci.cu bine.ovidiu
Răspunde Raportează
OctavAron 3 februarie 2014  
Salut Ovidiu noi ne cunoastem nu personal decat telefonic mai mult ai vorbit cu taicamiu de un mascul de neo alb si apoi am sunat eu sa vorbesc cu tine eu sunt din Campina daca ai timp dupa ora 18 ne putem auzi la un telefin sa stam putin de vorba multumesc frumos o zi minunata iti doresc
Răspunde Raportează
radu2003 25 ianuarie 2014  
Eu cred asa
Ca daca doresti sa livrezi carcasa de iepure pe piata,reusesti si fara abator.
Eu ma ocup de livrare avand un cerc de consumatori frectventi.
Personal am gasit si persoana care sa cumpere pielea de iepure,am o intelegere si cu persoana care imi cumpara si carcasa
Răspunde Raportează
adriano1978 25 ianuarie 2014  
Salut, ce cred eu...
1 nu avem abator pt ca nu avem ferme de iepuri,o ferma mica in europa are peste 5000 femele...
2 e mai simplu ...
3 nicaieri in europa nu se semneaza contracte. tu daca ai abator poti semna contracte in care sa te angajezi sa cumperi un nr de x tone de iepuri vii sa zicem intr-un termen de 12 luni, cand piata de desfacere nu o cunosti si are variatii de pret in decursul unui an...
4 pretul trebuie sa fie la acelasi nivel cu cel din europa (media este intre 1.3-1.8 euro pt kg in viu)...sunt curios cati pot produce la acest pret...
5 a doua varianta
6 si asta e o problema in romania, pt ca toti vor sa vanda rase mari... cine crezi ca o sa cumpere o carcasa de 5-7 kg care ar insemna peste 150 ron, carcasa de iepuri se poate vinde doar 1/2 sau intreaga. In europa rar se gaseste carcasa peste 3.5 kg intrega (animale de reforma).
7 pt moment nu dispun de infrastructura pt a produce iepuri la costul celor din europa
Răspunde Raportează
adicristian 5 februarie 2014  
Cu scuzele de rigoare. Ai gresit la toate punctele., Citeste comenariul de sus apoi inghiteti limba te rog frumos
Răspunde Raportează
OctavAron 5 februarie 2014  
Scuza-ma Adi pentru cine era comentul?
Răspunde Raportează
adicristian 5 februarie 2014  
100 % doar pentru adriano1978. Nu pot sa cred ca spune asemenea idiotenii fara a primi nici o replica serioasa din partea dumneavoastra, de atata amar de vreme
Răspunde Raportează
OctavAron 6 februarie 2014  
Eu cer pareri nu critici pentru ca impreuna cu mai multi cunicultori dorim sa infiintam un abator din care toata lumea sa castige in acest weekend la Campina este expozitie si ne vom intalni sa stam de vorba serios nu pe internet sua la telefon.
Răspunde Raportează
adicristian 6 februarie 2014  
Imi cer scuze pt critica de mai sus, dar sincer, am vazut si ascultat atata minciuna incat mi-e greu sa nu reactionez. in Ue nu exista contracte???? 1,3 - 1,8 lei / kg viu???, Infrastructura??? se transforma iepurii abatorizati in ciori daca merg pe DN1, sau DN7 sau pe drumul european 69???Doamne ajuta Initiativei dumneavoastra. Eu pot face un plan de afaceri in care sa identificam clientul tinta( categoria catre care indreptam productia, puterea noastra de abatorizare in toate etapele ei si atentie: e bine sa nu se miste nici un pai fara un contract incheiat. Exista posibilitatea sa se incheie acum dar cu incepere sa zicem din vara lui 2015. Eu am puterea de a negocia contracte bune ( spun cei ce ma stiu ) in care nu doar ne angajam sa trimitem atata carne, ci luam in calcul si pierderile survenite din vina clientului. Deci acum imi spune ca-mi ia carnea peste 4 luni se razgandeste??? Plateste frate ca eu intre timp am investit. E bine ca totul sa inceapa cu clientul tinta, in rest mult succes
Răspunde Raportează
adriano1978 25 ianuarie 2014  
la punctul anul am gresit e vorba de 500 femele
Răspunde Raportează
OctavAron 25 ianuarie 2014  
Mi-am dat seama Adrian nu face nimic toti trebuie sa facem un lant din care sa castigam
Răspunde Raportează
BRADMARIUS 25 ianuarie 2014  
Buna treaba,este mult de munca cu abatorul,si nu ave oamnei care sa ne inteleaga!!
Piata de desfacere ar fi daca ne-am aduna mai multi si ar fi un punct de sacrificare legal cu toate avizele si autorizatile la zi.
Nimeni nu se incurca cu 100 de iepuri!!
TRebuie mii!
Răspunde Raportează
radu2003 25 ianuarie 2014  
Gresit eu imi sacrific acasa animalele si livrez carcasa,animalele indeplinesc conditiile sa fie consumate in restaurante
Răspunde Raportează
BRADMARIUS 26 ianuarie 2014  
Am inteles dar aici este vorba de altceva ,un abator nu inseamna o camera!!!
Lucrez in domeniu mai bine de 14 ani si stiu ce inseamna!!
Pentru retaurante s0au pentru vecini este altceva!!
Cu respect!
Răspunde Raportează
cristianradoi 25 ianuarie 2014  
buna initiativa,problema este piata de desfacere dupa aceeea,restul.......
Răspunde Raportează
radu2003 25 ianuarie 2014  
Eu am gasit piata de desfacere pentru carcasa de iepure
Răspunde Raportează
cristianradoi 26 ianuarie 2014  
si aveti piata de desfacere atat de mare incat aveti nevoie de abator,sau livrati carcasa decat persoanelor fizice,banuiesc ca pentru un contract cu ceva marketuri va trebuie acte si marfa sacrificata intr-un abator
Răspunde Raportează
radu2003 26 ianuarie 2014  
LA un efectiv mai mic si cu 2 restaurante cum lucrez eu plus inca cateva persoane care imi cumpara de acasa,imi vand ceea ce am de vanzare
Răspunde Raportează
cristianradoi 26 ianuarie 2014  
super,foarte bine
Răspunde Raportează
radu2003 26 ianuarie 2014  
Am mai propus si la alti crescatori sa participam impreuna,cateodata de unul singur nu fac fata dar am fost refuzat,am gasit si cumparator la piele de iepure dupa sacrificare ,de asemenea am fost refuzat
Ce pot sa fac?
Răspunde Raportează
cristianradoi 26 ianuarie 2014  
d-l radu, sunt dispus sa fac un parteneriat,in livrarea de carcasa si piei de iepuri
Răspunde Raportează
radu2003 26 ianuarie 2014  
Ok pe carcasa de iepure mi-a oferit intre 20-25 de lei pe kg,i-ar pielea o cumpara in cantitati mari imediat dupa sacrificare,nu mi-a spus cat da pe bucata
Răspunde Raportează
cristianradoi 26 ianuarie 2014  
discutam pe privat,sa nu incarcam pagina d-lui Octavian,imi cer scuze pe aceasta cale,daca mai sunt cunicultori care vor sa alature discutiei ,cu toata placerea.
Răspunde Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.